onsdag 7 september 2011

Nagellacksshopping de luxe!


Jag är en usel bloggare för tillfället. Uppdaterar jättesällan. Jag ska verkligen skärpa till mig  - för även om jag inte har en miljon läsare, så är varje enskild läsare viktig, så det så. På dessa bilder ser ni min bombastiska shopping för ett par veckor sen. Jag shoppade upp mig på måååånga flaskor här Snabb service, billiga och svarar snabbt på mail. Ett OPI som kostar 265:- i Sverige kostar ca $7 på nätet. Nu kan jag konstatera att de slutat med OPI, men de är jättebilliga på Orly, China glaze samt en hel del, i Sverige, okända märken. Behöver jag nämna att jag älskar nagellack?

1 kommentar:

Jag blir jätteglad för kommentarer, och för enkelhetens skull så svarar jag på eventuella frågor här, där du ställt den! :-) Ha det gott!

I love comments, and If you have a question, I´ll answer it here. Have a great day!