måndag 17 december 2012

Blå Måndag - Depend Mirror 2043

Blå Måndag - när det inte ens är dagsljus på dagen, ja - då blir det såna här bilder. Sorry! Dagens lack är iaf ett Dependlack från Mirror-kollektionen. Jag tycker fortfarande att Mirror är ett jättekonstigt namn, men men... detta är snarare ett mellanting mellan foil och metallic, men jag lutar nog åt metallic. Fint är det, och egentligen är det ett one coater, men jag behöver väl knappast säga att jag la på ett lager till iaf. Riktigt bra formula även om den drar mot något tjock., och lacket hamnar där man vill. 

Betyg: 4/5

Not even day light during the day, creates pics like this. Sorry ;-) Despite the name, this is a metallic polish. Great formula, it´s actually a onecoater, but I always have at least 2 layers. 

Rating: 4/5





10 kommentarer:

  1. Ser lite ut som glitterjeans. Snyggt för att vara blått!

    SvaraRadera
  2. hihi kul! precis detta lack torkar just nu på mina naglar :)

    SvaraRadera
  3. Snyggt. Tänkte också lite på blekt denim jeans.

    SvaraRadera
  4. De här är nog de första bilderna jag sett som fått mig att bli sugen på något av Mirror lacken. Jag undrar också varför dom valde det namet på kollektionen?

    SvaraRadera
  5. Jag förstår fortfarande inte det här med Mirror, men snyggt var det iaf!
    En ljusare variant av Barry M's Denim som just liknar jeans! :)

    SvaraRadera
  6. Tycker det ser jättesnyggt ut! Gillar både färgen och finishen.

    SvaraRadera
  7. Så tråkigt med ljusbristen! Swatchade lite lack i lördags mitt på dagen och inte ens då var ljuset något att hänga i granen.

    Lacket var ok, men inte mer.

    SvaraRadera
  8. Jag gillar verkligen dina bilder på detta lacket!

    SvaraRadera
  9. Sött lack! Gillar den lite blå-gråaktiga färgen! :)

    SvaraRadera
  10. Fint lack även om det inte är pulshöjande.

    SvaraRadera

Jag blir jätteglad för kommentarer, och för enkelhetens skull så svarar jag på eventuella frågor här, där du ställt den! :-) Ha det gott!

I love comments, and If you have a question, I´ll answer it here. Have a great day!