fredag 28 december 2012

China Glaze - It´s a trap-eze!

Detta bar jag några dagar innan jul, men jag har inte hunnit visa det förrän nu, det kom så många andra lack emellan, kan man säga. Men bättre sent än aldrig, även om ni förstås sett det på flera bloggar redan. Dock så tycker jag det är så coolt att det tål att tittas på igen. En mjölkig vitgrå bas med en massa galet glitter i alla färger. Det låter ju inte så superhot precis, men ahh.... det är så coolt. 
Efter ett lager så tänkte jag att det här blir fasen aldrig opakt på egen hand, jag tyckte glittret hamnade helt ojämnt, trots att det ser väldigt tätpackat ut. Men jag ska inte vara så snabb att döma! Efter 3 lager var det helt opakt och ja... antingen älskar man detta lacket, eller avskyr. Jag ställer mig i "älskar"-avdelningen. Två lager Seche vite gör det helt blankt.

Betyg: 5/5

I wore this before Christmas, but I haven´t had the time to show you the pics until now. Better late than never, even though you have seen it already on many other blogs. A milky base packed with glitter in all colors and sizes. Love it or hate it! I love it! Three layers makes it opaque, although I had my doubts after one layers... 

Rating: 5/5








6 kommentarer:

  1. Alla verkar älska det här lacket. Jag har inte skaffat det än men jag lär väl göra det förr eller senare. :D

    SvaraRadera
  2. Jag ställer mig helt klart på älska-avdelningen. Tycker det är fantastiskt!

    SvaraRadera
  3. Haha.. så opakt efter tre lager?! När jag använde detta layerade jag ju det eftersom jag inte trodde det skulle funka på egen hand. Men där ser man! ;)

    SvaraRadera
  4. Jag har inte bestämt mig ännu. Beställde precis en del andra lack ur kollektionen, men väntar med det här tills jag vet om jag tycker om det eller inte.

    SvaraRadera
  5. Vill ha, vill ha. Men har slutat köpa lack (förutom ibland via NailMail för att stödja dem). Det sjuka är att jag fortfarande är pank fast jag har slutat köpa lack. Fast det är klart, att byta lack kostar ju några tior ändå.

    SvaraRadera
  6. Jag står också på älskaavdelningen:)

    SvaraRadera

Jag blir jätteglad för kommentarer, och för enkelhetens skull så svarar jag på eventuella frågor här, där du ställt den! :-) Ha det gott!

I love comments, and If you have a question, I´ll answer it here. Have a great day!