onsdag 26 juni 2013

Nail pattern boldness - Flipping out hard

Grön onsdag hos Karin! I love grönt! Jag har gett upp tanken på att köpa Floam. När det är restock på Ninja så tar det ju slut på 2 röda, och då känner jag att nä - skit i det då. Då kan det va! Jag tänker inte hålla på att jaga... Jag har köpt två lack som påminner massor om det, dels detta och ett annat som kommer på bloggen så småningom. Jag får klara mig med dem helt enkelt... Detta är kanske egentligen mest en blandning av vanliga floam och Sunny floam. I botten har jag ett lager av American apparels gröna neonlack och sen två lager av detta - och jag fullkomligt älskar det! Så himla fint. Två lager Seche vite gör det nästan slätt, men vill man ha glasyta, behöver man ett till.

Betyg: 5/5

*TILLÄGG: Detta skrevs INNAN världens finaste Martina skickade en Dependflaska, fylld med äkta Floam till mig! Mer om detta i ett annat inlägg!

I´ve given up the idea about Floam. It´s never available at Ninja, and when threre is a restock, they are gone in two seconds. I bought this one instead and another one similar to this. I´m gonna show it here on the blog later, of course. I really love this! As a base I used one layer of American Apparels Neon Green and then two layers of this. Seche vite on top, as always. 

Rating: 5/5













17 kommentarer:

  1. Läckert. Vill också ha Floam. VILL HAAAAA! En dag...en dag ska den bli min.

    SvaraRadera
  2. Läckert! Och jösses vad dina naglar är långa nu! Inte för att de brukar vara korta direkt. :D Kram göllet!
    /Anna och Loke

    SvaraRadera
  3. Det här står på min att-köpa-lista. Det ser så härligt galet ut!

    SvaraRadera
  4. Det här har jag också. Helt galet lack och kul att göra gradients med :)

    SvaraRadera
  5. Det här lacket är helt galet snyggt!

    SvaraRadera
  6. Coolt, men lite väl galet för min smak :)

    SvaraRadera
  7. Ojojoj vad snyggt!!
    /Rebecka

    SvaraRadera
  8. Jag föll inte så hårt för Floam så jag har aldrig jagat det, men det här har jag ju nu och det gillar jag verkligen!

    SvaraRadera
  9. Snyggt, väldigt snyggt.

    SvaraRadera
  10. Riktigt snyggt!

    www.sagasnailart.blogg.se

    SvaraRadera
  11. Snyggt minsann. :) Att floamen ska vara så svårt att få tag på!? Jag har nog haft tur som sett dem i lager flera gånger då, har tom dubbla flaskor now days. :)

    SvaraRadera
  12. Vilken häftigt lack, jag gillar verkligen färgerna!

    SvaraRadera
  13. Har också suktat efter Floam ett bra tag men aldrig lyckats fått tag på och köpte denna men har inte vågat testa den än.... Gruvar mig väldigt inför att ta bort bort det...Vansinnigt snyggt är det i alla fall!

    SvaraRadera
  14. Snyggt! Har faktiskt Floam, ingen aning hur jag lykades få tag på den. Jäkla tur helt enkelt :) Ett rent helvete att ta bort dock :P

    SvaraRadera

Jag blir jätteglad för kommentarer, och för enkelhetens skull så svarar jag på eventuella frågor här, där du ställt den! :-) Ha det gott!

I love comments, and If you have a question, I´ll answer it here. Have a great day!