måndag 2 december 2013

Nordic Cap / Star Nails - 36

Det är ett 10kronorslack, och tyvärr märks det just på nr 36. Annars brukar Star Nails vara helt ok, men detta var inte så vasst som jag hoppades på när jag tittade på flaskan. Det blev inte riktigt blankt trots 2 lager Seche vite, alltså slätt blev det men inte nån riktig lyster. Helt ok dock, för 10 spänn ;-) Ja, förresten... det krympte lite av Seche vite också. Basen är blåsvart och glittret är silvrigt, men blir mörkblått på naglarna. Min stackars långfingernagel tar lång tid på sig att bli sig själv efter att jag bröt den, så ignorera! Nåt ni inte får ignorera är Toves Blå Måndag ;-) 

Betyg: 3/5

10 SEK, and it shows ;-) Star nails are usually ok, but this one doesn´t get totally shiny even with two layers of Seche vite. Bluish black base and silver glitter that looks blue on the nail. 

Rating: 3/5





3 kommentarer:

  1. Denna står än så länge otestad i Helmern....får nog stå ett tag till. :-/

    SvaraRadera
  2. jag har själv ett par nordic cap, måste säga att den neonrosa var mer än jag förväntat mig ;) det jag gillar med nordic cap är att de inte är så tjocka och kladdiga. och den här blåsvarta passar nog bra att göra galaxynails med ..

    SvaraRadera
  3. Höll i denna när jag var och handlade sist. Dock lockade den inte trots det låga priset:) men ser okej ut

    SvaraRadera

Jag blir jätteglad för kommentarer, och för enkelhetens skull så svarar jag på eventuella frågor här, där du ställt den! :-) Ha det gott!

I love comments, and If you have a question, I´ll answer it here. Have a great day!