måndag 9 december 2013

Smitten polish - Radiantly Royal

Blå Måndag hos Tove och här visar jag ett lack jag suktat länge efter. Det är ännu snyggare i verkligheten, ännu mer gnistrande och glittrande. Underbart. Tre lager, men kanske att fyra varit ännu bättre. Hursomhelst - köp det! Det är alldeles för fint för att inte ägas av alla!

Betyg: 5/5

Blue monday and a polish I´ve been wanting for a long time. It´s even more gorgeous irl. Buy it! Three layers in the pics, I think four is needed for a perfect result.

Rating: 5/5






5 kommentarer:

  1. Oh hjälp, måste köpa detta. Måste.

    SvaraRadera
  2. Sjuuukt snyggt! Jag har också suktat efter det länge, men ännu inte fått ändan ur och beställt det.

    SvaraRadera

Jag blir jätteglad för kommentarer, och för enkelhetens skull så svarar jag på eventuella frågor här, där du ställt den! :-) Ha det gott!

I love comments, and If you have a question, I´ll answer it here. Have a great day!