lördag 26 januari 2013

Girly Bits - Boo-berry

Ett lack som förmodligen kan se ut på 100 olika sätt beroende på vilket lack man har som underkläder. Här har jag ett royalblått krämlack från LA Girl - Dance Studio. Boo-berry själv är en ganska skir lila. Jag är tveksam till att den går att få opak på egen hand, men jag ska prova nån dag :-) Superfint lack med glitter i olika storlekar och färger. Fyrkanter, hexagoner, microglitter, blått, silver, lila, magenta... Kanske nåt mer. Jag har två lager Boo-berry på bilderna, samt ett rejält lager Seche vite, det hade nog inte skadat med ett till... Jag visar både dagsljusbilder och såna tagna i lysrörsljus. Färgen irl ligger nog närmast lysrörsljus.

Betyg: 5/5

A polish that can probably look at 100 different ways depending on the polish you use as underwear. Here, I have a royal blue creme polish from LA Girl - Dance Studio. Boo-berry itself is a pretty sheer purple. I doubt that it is possible to get it opaque on its own, but I'll try it someday :-) Super nice polish with glitter in various sizes and colors. Squares, hexagons, micro glitter, blue, silver, purple, magenta ... Maybe something more. I have two layers Boo-berry in the pictures, and thick layer of Seche vite, it probably would not hurt with another layer.

Rating: 5/5










6 kommentarer:

Jag blir jätteglad för kommentarer, och för enkelhetens skull så svarar jag på eventuella frågor här, där du ställt den! :-) Ha det gott!

I love comments, and If you have a question, I´ll answer it here. Have a great day!