fredag 4 januari 2013

Sephora - Summer in Bangkok

Sephora finns ju än så länge bara i Malmö och Stockholm, och i Malmö bor min söta kusin Camilla, som köpt detta lack till mig i present. Mycket snällt, och mycket snygg färg! Vi har inte träffats på länge, men hon vet vad jag gillar :-)
Lacket är lite grönare i verkligheten, men min kamera ville inte riktigt samarbeta.
Lacket har perfekt formula och penseln är fantastisk. Jag städar iofs aldrig mina manikyrer, men här blir det alldeles perfekt. Jag måste åka till Emporia och Sephora nästa gång jag kommer till Malmö. Det är väl risk att jag förköper mig alldeles.

Betyg: 4/5


Sephora is the so far only located in Malmö and Stockholm here in Sweden, and in Malmö lives my sweet cousin Camilla, who bought this polish to me as a gift. Very nice, and very nice color! We have not met in a long time, but she knows what I like :-)
The polish is a bit greener in real life but my camera did not quite cooperate.
The polish is perfect formula and the brush is fantastic. I never do clean ups on my manicures, but with this brush I get an absolutely perfect result. I have to go to Emporia and Sephora next time I come to Malmö. 

Rating: 4/5









10 kommentarer:

  1. Ser väldigt fint ut. Den här typen av nyans gör mig alltid glad. :)

    SvaraRadera
  2. Väldigt snyggt. Jag faller också väldigt lätt för den här nyansen.

    SvaraRadera
  3. Hej Linda! Du har skrivit om att du patchat dina naglar ett antal gånger och jag undrar hur det går till? Jag har ett nagellim från Depend att "laga naglar" med och det tycker jag inte fungerar bra alls tyvärr. :(
    Mvh Sara

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag använder silkesfiber tillsammans med klister. http://depend.se/Product.asp?PageNumber=6&Product_Id=595

      Radera
  4. Svårt att missa att du gillar blått:) Kul att höra om formulär och penseln. Lacket utlovade täckning på ett lager nämligen. Penseln är ju platt (me like) så jag kommer nog att testa själv:)

    SvaraRadera
  5. Underbart!! Det här kan jag tänka mig att skaffa!

    SvaraRadera
  6. Vackert! Det är lätt att förköpa sig på Sephora :)

    SvaraRadera

Jag blir jätteglad för kommentarer, och för enkelhetens skull så svarar jag på eventuella frågor här, där du ställt den! :-) Ha det gott!

I love comments, and If you have a question, I´ll answer it here. Have a great day!