fredag 22 februari 2013

Jade - Déjà Vu

Holofredag, och om 2 timmar ska jag lägga mig i tandläkarstolen och slutföra en rotfyllning. Lucky me! Nåja, det värsta är gjort förra gången, så nu är det bara att fylla upp tanden. Jag lider inte av tandläkarskräck, men det är ju inte så roligt heller. Jag får trösta mig med att det är holofredag! Jade är ju ljuvligt som vanligt, och detta är inget undantag. Hallonrosa, spridda regnbågar - riktigt snyggt. 

Försökte först fota i dagsljus, men som ni ser så gör det sig bättre under spotlight. Nån sol har vi inte i Göteborg, men nästa vecka verkar det finnas hopp. På bilden har jag 3 tunna lager, men är man lat, så funkar garanterat 2 flödiga lager också. 

Betyg: 5/5

Holo friday! Yey! I´m off to the dentist in a few hours to finish a root canal. Lucky me! ;-) I´m not afraid of going to the dentist, but I can think of a lot more fun things to do... 
Jade is alwalys gorgoeus, and this is not an exception. Raspberry pink and scattered rainbows. In the pics I have three thin layers, but two thick layers would work aswell.

Rating: 5/5









6 kommentarer:

  1. Sol! Vad är det för något??

    Älskar det här lacket, så himla fint.

    SvaraRadera
  2. Mycket vackert lack!

    Heja på hos tandläkaren :)

    SvaraRadera
  3. Det här har jag också, så fint! Längtar verkligen till att solen blir lite starkare så att hololacken kommer till sin rätt.

    SvaraRadera
  4. Hm behöver visst något med Jade-lack ;) snyggt som bara den!
    Hoppas det gick bra hos tandis :)

    SvaraRadera

Jag blir jätteglad för kommentarer, och för enkelhetens skull så svarar jag på eventuella frågor här, där du ställt den! :-) Ha det gott!

I love comments, and If you have a question, I´ll answer it here. Have a great day!