torsdag 7 februari 2013

OPI - Congeniality is My Middle Name

Vad sägs om ett lack från den gamla goda Miss Universe-kollektionen?  Snyggt lack, men jobbigt namn! Och jag kan bara tänka på den gamla, riktigt dåliga, Sandra Bullockfilmen Miss Congeniality, eller Miss Secret Agent som den hette på svenska. Smart drag! Det var på den tiden man köpte biljett av en fysisk människa i biokassan och det hade blivit väldigt jobbigt att uttala filmen... Iofs så var det väl knappt nån som såg den, så kanske inte problemet hade blivit jättestort ändå... Nog om det, jag har så lätt att sväva ut i annat, nu åter till lacket...
Mörkt rödrosa med en lila ton. Kan inte riktigt bestämma mig om jag tycker att det är ett skimmer eller glass fleck, men det är nånstans mittemellan. Pytte pyttesmå glass flecks säger vi att det är. Riktigt fint! Lite tunn formula, men med tre lager blir det bra, och OPIs pensel är ju den allra bästa.

Betyg: 4/5

Let´s take a look at a polish from Miss Universe collection. CIMMN is a dark pink polish with both red and blue tones. Somewhere between glass fleck and shimmer, but I think it´s glass flecks in a tiny tiny version.... The formula is a bit on the thin side, but three layers makes it opaque.  And OPI´s brush is pure perfection! Love it!

Rating: 4/5





2 kommentarer:

  1. Riktigt snyggt och lite kul tyckte jag nog ändå att den där filmen var.

    SvaraRadera
  2. Jag gillart!!
    Hjälp va mycket snyggt det finns ;) listan börjar bli lång.....

    SvaraRadera

Jag blir jätteglad för kommentarer, och för enkelhetens skull så svarar jag på eventuella frågor här, där du ställt den! :-) Ha det gott!

I love comments, and If you have a question, I´ll answer it here. Have a great day!