måndag 25 februari 2013

Länklista - BlåMåndag

Dagen har övergått i kväll, och här kommer min allra första länklista till alla deltagare där ute. Saknar du din blogg eller nån annan, så hojta - så uppdaterar jag.

Andrea/Tasty tips blog visar ett HM-lack jag inte sett förut.
MrsData, som jag just övertagit blå måndag ifrån - visar ett China Glaze.
Annika på nystartade Fröken Nilssons färger kör på indielack idag, ett fågeläggslack! Kolla in!
Pamsan har förärat dagen med ett av mina absoluta blå favvo. Ni måste titta!
(Sleepy)Elin har gjort en superfin och glittrig gradient!
Karin på Vacker&Underbar har sin man Anders på naglarna ;-)
Bland naglar... har idag en gammal goding att visa!
Emma kör indie + en ikonisk MaxFactor, åh!
Bland Älvor och Alver hittar vi ett gnistrande China Glaze.
Laqlust visar också indie idag. Superfint lack med mysko namn. Titta in!
Jenny har idag ett blått holo som bidrag. Bästa kombon!!
Annelies inlägg idag är ett himmelsblått vårkänsloframkallade lack från IsaDora.
Elin visar samma lack som jag idag, blått Liquid sand :-)
Nagelfeber-Malin visar ett Lóreal-lack som hon tvekade om det kvalade in. Det gör det! Titta själv!
Little miss Nailpolish kör jämförelse idag. Jag älskar jämförelser.
Sofie bidrar med en blå snygging från KleanColor.
LeLacks blå måndag är grön till namnet, men blått till färgen.
Gelic visar ett galet snyggt W7-lack!
Helena visar ett effektlack, som är snyggt i alla ljus :-)

Och på Instagram så deltar en hel hög med sina blå bidrag under hashtagen BlåMåndag :-) Så kolla där också om ni inte får nog av blå lack :-)

5 kommentarer:

  1. Jag jag jag då? :) Är bortgglömd ;'(

    SvaraRadera
    Svar
    1. Inte nu längre ;-) Flåt. Kram. Flåt ;-)

      Radera
    2. hihi, ingen fara på taket! ;D

      Radera
  2. Svar
    1. Fixat :-) Tur ni har lite överseende innan jag är varm i kläderna! :-D

      Radera

Jag blir jätteglad för kommentarer, och för enkelhetens skull så svarar jag på eventuella frågor här, där du ställt den! :-) Ha det gott!

I love comments, and If you have a question, I´ll answer it here. Have a great day!