onsdag 8 augusti 2012

Swap mania!! (and some buying)

Att köpa nagellack från andra bloggare eller byta till sig dem är toppen!! Här är en liten samling från senaste veckornas bytande / köpande. översta raden har jag köpt av Sarah på  Owls...på och nedre bilderna är diverse byten. Ända sen jag läste om IsaDoras lack hos Nailtastic-Anne så har jag suktat, men trott att chansen för länge sen var borta. Gissa om jag blev glad när jag hittade det i en lackbytar-grupp på Facebook!

Buying nail polish from other bloggers or make a swap  is great! Here is a small collection of recent weeks swapping / buying. Top row, I have bought from Sarah on Owls&nail polish  and the other pics are from different swaps. Ever since I read about Isadora Sheer amethyst at Nailtastic, I've been wanting it so bad, but believed that the chance for a long time ago was gone. Guess how happy I was when I found it in a polish swap group on Facebook!









Nfu oh 63


2 kommentarer:

  1. Många fina lack där. Det rosa NYX-lacket ser intressant ut.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, och jag har inget Ciaté sen innan, ska bli roligt att prova!

      Radera

Jag blir jätteglad för kommentarer, och för enkelhetens skull så svarar jag på eventuella frågor här, där du ställt den! :-) Ha det gott!

I love comments, and If you have a question, I´ll answer it here. Have a great day!