tisdag 10 juli 2012

American Apparel - Neon Orange

Visst, jag väntar ivrigt på neoner från det stora landet i Väst. Både Orly och CG är på ingång. MEN: Jag har ju faktiskt några fantastiska otestade neoner kvar, som jag fått av Anna, och de är banne mig inte fy skam. Tycker ni att det har varit lite väl mycket blått och grönt i bloggen på sistone? Ok! Det tycker faktiskt jag också...

Här visar jag er det orangea. Unikt på så sätt, att det är ljusorange, men ändå neonigt så det förslår. Andra neonorange lack tenderar att se ut som Trafikverks-kläder, men inte detta. Jag gillar det skarpt, och formulan är som vanligt toppen på A A´s lack. 3 lager på bilderna, samt Seche vite förstås.

Betyg: 4/5

Sure, I´m waiting for some neons by mail from the States. Both Orly and CG are supposed to arrive shortly. BUT: I still have som untested neons, that I got from Anna, and they are not bad at all!  Do you think there has been a little too much of green and blues on my blog lately? Ok! So do I!


Here I show you the orange one. Quite unique, it bright orange but still very much neon. Other orange neons often look like the clothes of a roadworker, but not this.
I  like it a lot, and the formula is great as well. 3 coats and of course Seche Vite.












8 kommentarer:

  1. Det här är så underbart, du borde skaffa det gröna också om du inte redan har det. Det är underbart!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jojomen - jag har det gröna också.... Ska bli roligt att jämföra det med CG´s neongröna... om jag bara får det med posten nångång...

      Radera
  2. tror minsann att jag ska lacka med CG idag, papaya punch du vet ;)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, jag såg på Fejan. Den är riktigt snygg också :-)

      Radera
  3. Den ser jättetjusig ut! Jag är sugen på lite AA-neoner men har så klart inte tagit mig igenom årets skörd än av redan inköpta lack så jag får lugna mig lite.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hihi, ja - det är verkligen lätt att totalt förköpa sig!!

      Radera
  4. Åh va tjusigt! Vill ha-känsla :D

    SvaraRadera

Jag blir jätteglad för kommentarer, och för enkelhetens skull så svarar jag på eventuella frågor här, där du ställt den! :-) Ha det gott!

I love comments, and If you have a question, I´ll answer it here. Have a great day!