lördag 21 juli 2012

Shopping!

Beställde några lack från http://www.mbeautylounge.com/nailpolish/. Minnie Mouse collection har jag varit sugen på sen Anne visade den i våras, långt innan den släpptes. Även OPIs Kiss me on my tulips har jag suktat efter lääänge. Några Zoya fick också följa med. Det är ju lika bra att fylla upp en Flat rate box, när man ändå håller på. Är det nån som du är extra förtjust i?

I Ordered some polishes from http://www.mbeautylounge.com/ Minnie Mouse collection, I have been craving  the collection since Anne showed it earlier this spring, long before it was released. I´ just hade to buy Kiss me on my tulips aswell. Some Zoya had also come along. You might  just as well  fill a Flat Rate box, when you're at it. Is there anyone you are particularly fond of?



           

                                               If you moust you moust                           I´m all ears
  

               Kiss me on my tulips                   The color of Minnie                    Nothin´mousie´bout it


                               Meg                                          Kimber                                       Carly




                                                     Minka                                           Mimi

13 kommentarer:

  1. Det är alltid trevligt med paket :)

    SvaraRadera
  2. Haha, vilken slump att vi visa upp Minnie collection exakt samma dag! :-)

    SvaraRadera
  3. Jag tycker Kimber, Carly och Mimi från Zoya ser himla fina ut!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, det är Zoyas härliga finish på dem! Minka är köpt för att ha som underkläder är tanken. Men ju mer jag tittar på det, desto mer kanske jag kan tänka mig att ha det på egen hand... vi får se! :-D

      Radera
  4. Jag ÄLSKAR ju The Color of Minnie så det vore kul att höra din åsikt om den! :-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Den står väldigt långt fram i test-kön, kommer garanterat i veckan! :-)

      Radera
  5. Vilka härliga inköp! När jag scrollade neråt och såg halva Mimi kände jag, gud vad snyggt, den måste jag ha! Sen läste jag namnet och såg till min stora förtjusning att det var ett lack jag redan har. Blir till att hala fram Mimi i dagarna:)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hihi, har hänt mig också. Betyder det att man har för många lack, eller bara att man är lite glömsk? :-D

      Radera
  6. Zoya meg skulle jag vilja se ;)
    Ser ut som ett lack jag kan gilla.....

    SvaraRadera
  7. Åh, det var en återförsäljare som jag inte visste om. Det är ju jätteroligt att hitta såna, speciellt som säljer Zoya! Nailderoyale verkar ha slutat med sina small flat rate box så där är det ju svindyrt att beställa numera.
    Tack för tipset hörru! :D

    SvaraRadera
  8. Hej! Jag hittade tilldig via familjeliv om att beställa nagellack från USA! Jag har kikat på hemsidan transdesign.com/OPI.htm men undrar om du minns vad frakten samt tullen blir på en beställning? :) jättetacksam om du svarar till min mail!! Giselaaxelssson@live.se tack på förhand! Underbar blogg!!

    SvaraRadera

Jag blir jätteglad för kommentarer, och för enkelhetens skull så svarar jag på eventuella frågor här, där du ställt den! :-) Ha det gott!

I love comments, and If you have a question, I´ll answer it here. Have a great day!