onsdag 8 maj 2013

En väldigt sen länklista - Blå Måndag

Jag har alldeles glömt bort att jag skulle fixa en länklista. Jag har haft huvudet fullt av annat, bla var jag på antagningstester till en utbildning igår.. Det kan ha gått bra, det kan ha gått på nåt annat sätt... Nu är det 1-3 veckors väntan innan man får veta om man går vidare till steg 2 - muntlig intervju. Håhåjaja... och tålamod som verkligen är min sämsta gren....
Lyckligtvis så har vi Karin - henne är det ordning på, och hon påminde mig :-) Så en förenklad, försenad länklista kommer här - nästa vecka återgår vi till normala rutiner utan födelsedagar och annat som kan inkräkta på Blå måndag ;-)

Louise (Nailed it)
Tove (Nail me)
Annica (fröken Nilssons färger)
Pamsan (ClawsInColor)
Dravena beauty
Camilla (Book polish)
Xena (Laqlust)
Angelica (Gelic nail art)
Charlotta (Hos Älvorna och Alverna)
Karin (Vacker&Underbar)
Little Miss Nailpolish
Camilla (Color Byte)
My nail polish online
Tennnails

2 kommentarer:

  1. Yay! Satt ju med min egen lista och tittade in hos dig =) Och du är förlåten, du hade ju din dotter att tänka på förstås!

    SvaraRadera
  2. Jag ska försöka vara med nästa gång. Men jag kommer alltid på fel färg på söndag kväll :P

    SvaraRadera

Jag blir jätteglad för kommentarer, och för enkelhetens skull så svarar jag på eventuella frågor här, där du ställt den! :-) Ha det gott!

I love comments, and If you have a question, I´ll answer it here. Have a great day!