torsdag 16 maj 2013

Shopping...

Jag har några vänner, som inte bara är vänner utan även lacknördar / lacklangare av rang. Max Factor Fantasy fire behöver ingen närmare presentation... Elise kom hem från London, och i lasten fanns ett FF till mig. Nu har jag tre, och detta har jag tänkt bevara oöppnat till tja... eftervärlden?
En annan vän och lacknörd är Linda, på hennes H&M var det superrea på lack, och det fick bli två Blue my mind och två Nerd till det facila priset av 10:-/st. Det är ju utgående färger, och utan BMM kan jag inte leva ett fullvärdigt liv. Faktiskt.. Och nudelack är ju alltid bra att ha back uper av... Ja, ni hör ju hur djupt ner i lackträsket jag är... 
I farten köpte jag även DD-lacket av Linda. Ser ju urfint ut!

Some new polishes again... I got the MF-polish from Elise, she just came home from London. And another friend, Linda, found really cheap H&M polishes :-) I also bought the DD-polish from Linda. Looks really nice!




3 kommentarer:

  1. Blanche står här jämte mig på skrivbordet. Funderar på jellymacka med det i.

    SvaraRadera
  2. Tre FF? Sjukt avis. Jag äger ingen. Har däremot planer på att åka till London (prio ett på shoppinglistan är givetvis FF, den andra shoppingen är bara ett plus). Jag MÅSTE ha det i min samling, och helst flera flaskor för att vara på den säkra sidan..

    SvaraRadera
  3. Jag har också lagrat upp på BMM. Livet vore inte detsamma utan det ;)

    SvaraRadera

Jag blir jätteglad för kommentarer, och för enkelhetens skull så svarar jag på eventuella frågor här, där du ställt den! :-) Ha det gott!

I love comments, and If you have a question, I´ll answer it here. Have a great day!