onsdag 1 maj 2013

Nailstation - Juicy gossip

Från Norway Nails kommer detta härliga mintgröna krämlack - det passar ju dessutom in på Karins Gröna onsdag.  Färgen i sig är knappast unik, men formulan är fantastisk. Pastelliga krämlack brukar ju ha småjobbig formula, men detta glider på som en dröm. Jag har även ett lager Seche vite på bilderna. Det är en aning grönare än vad min kamera vill återge. Som sagt, inte unikt men fräscht och vårigt, och jag gillar det.

Betyg: 4/5

I got this one from Norway Nails. It´s not a unique color, but the formula is outstanding. I like it a lot.

Rating: 4/5







14 kommentarer:

  1. Nej, inte unikt, men inte mindre fint för det! :-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nä, snart finns det väl inga unika färger/glitter att tillverka - allt är gjort? Eller?

      Radera
  2. Väldigt härlig vårig färg!

    SvaraRadera
  3. Det här tycker jag ser så fint ut. Kan lätt tänka mig att klicka hem det.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Gör det, formulan är helt fantastisk.

      Radera
  4. Superfint! :) (helt opartisk när man är beoende av teal, turkos o mint O:-) )

    SvaraRadera
  5. Väldigt fin nyans, kul att det var så bra formula! =)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, jag var verkligen överraskad.

      Radera
  6. Blev en väldigt lyckad gradient! Jag blev väldigt sugen på att göra gradienter nu!

    SvaraRadera

Jag blir jätteglad för kommentarer, och för enkelhetens skull så svarar jag på eventuella frågor här, där du ställt den! :-) Ha det gott!

I love comments, and If you have a question, I´ll answer it here. Have a great day!