tisdag 12 juni 2012

Även fina lack kan piffas upp!


Även om jag gillade Spicy Orange, så är det trots allt en enkel orange. Jag fick ju en hög CND-effektlack av snälla Cactus. Här har jag piffat upp med Lavender pearl. Nästan så att det känns lite duokromt.  Jag gillar skarpt blandningen av orange med rosa skimmer!

Even though I really liked Spicy orange, it´s just a simple orange. I got a bunch of CND-effect polishes from Cactus. Here I´ve been using Lavender peals. It almost feel a bit duochromatic. I really like the mix between orange and pink shimmer!











Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag blir jätteglad för kommentarer, och för enkelhetens skull så svarar jag på eventuella frågor här, där du ställt den! :-) Ha det gott!

I love comments, and If you have a question, I´ll answer it here. Have a great day!