söndag 17 juni 2012

Nailtastics Enkät!

Anne som skriver Nailtastic har knåpat ihop en enkät, som jag svarar på här, enligt instruktionen.

Hur länge har du varit en nagelnörd? 
Så länge jag kan minnas! Jag har nog inte varit utan nagellack en enda dag sen jag började lågstadiet. Alltid älskat nagellack, och var riktigt irriterad på mormor, när jag var liten. Hon använde bara en färg- brunrosa med frostfinish. 

Hur många nagellack har du i din samling? 
Hm, vet inte riktigt... Runt 400?

Om du bara fick välja lack från ett märke från och med nu, vilket märke skulle du välja?
Oh herregud vilken tortyr. Hm. OPI eller China glaze. Eller OPI.. eller.... mäh!!

Hur mycket spenderar du på nagellack och nagelvård i snitt varje månad? 
500:- ca

Dyraste lacket/lacken i din samling? 
Nåt OPI DS som jag köpt på Åhléns när jag inte kunnat låta bli. 265:-. Sjukt.

Vilka är dina lemmings just nu?
Alla Ozotic, haha.
 
Favoritfinish?
Glass flecks eller ett riktigt classy creme. Älskar foil också!

Finish du bara inte klarar av?
Frost ger mig tantvibbar, neonmatt utan överlack. Överlack är ett måste!

Vilka nagelvårdsprodukter klarar du dig inte utan?
Isa Dora Second nail underlack, Seche vite överlack, Depend dip in-removerburk, Mavala Scientifique nagelstärkare.

Vilket lack pryder dina naglar just nu?
Ett lack som är schemalagt till torsdag. LA girl, Groupie.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag blir jätteglad för kommentarer, och för enkelhetens skull så svarar jag på eventuella frågor här, där du ställt den! :-) Ha det gott!

I love comments, and If you have a question, I´ll answer it here. Have a great day!