fredag 22 juni 2012

REA på stan! Dagens tips! (snart VHTF)


Det är rea på stan, och smink&nagellacksrean är alltid extra intressant. Nagellack tar inte lika stor plats som kläder och mina garderober är fulla.
Som ni vet så har ju MaxFactor bytt design på sina nagellack och nu säljs ju alla Nailfinitylack ut. Här är en gammal goding som snart inte finns alls. Angel nails är lacket jag använde nästan dagligen från maj 2005 toch nåt halvår framåt. Det var då min dotter föddes, och jag orkade inte byta lack så ofta. Däremot så gick jag ju knappast olackad på barnvagnspromenader, om nu nån trodde det... 
Angel nails är ett foillack i grårosa, hur hållbart som helst och klassiskt snyggt. Skynda fynda, för snart finns det inte kvar. Ett riktigt bra vardagslack som passar till allt. Bra att ha om man ska på semester eller nåt och inte vill dra med sig en massa lack. Jag har haft det en vecka i sträck och det höll för poolbad, sand och sol under den tiden. Ett riktigt guldkorn! Bilder kommer en annan dag, men det kommer att få en femma!
(Jag köpte även IsaDoras Butterfly, ingen aning om hur det ser ut på, jag återkommer om det)

It´s big sales everywhere! Max Factor have change their design and the old version "Nailfinity" is on sail. Angel Nails is the color I was using from may 2005 and about 6 months after that. May daughter was born in may 2005 and I didn´t have the time to change polish that often - but I was never without if thats what you think ;-) 
Angel nails is one of the most sustainable polishes I have ever used. It stays on for a week on holiday with sand, saltwater and so on... I will show it on nails another day! (I also bought IsaDoras Butterfly, I have no idea what it looks likes on the nail, I have to try it later)






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag blir jätteglad för kommentarer, och för enkelhetens skull så svarar jag på eventuella frågor här, där du ställt den! :-) Ha det gott!

I love comments, and If you have a question, I´ll answer it here. Have a great day!