lördag 9 juni 2012

Lóreal -Parisian Rooftops (jodå!)


Först ut att testas från min Cosmo-vinst fick bli detta mauve-färgade krämlack. De innehåller lika mycket som Depend, men kostar 55:- Ska det vara så?? Det skulle jag ALDRIG betala. Formulan är ok, två lager på bilderna och sen Seche vite. Mauve kan man väl bäst beskriva som en blandning av lila, grått och brunt. Jag gillar det, även om det är ganska snällt. Sorry för de usla bilderna, men det var konstigt ljus ute när jag tog dem.

Betyg: 3/5

The first polish to try from my Cosmo prize is this mauve colored creme. It contains 5ml just as Depend but costs 55 SEK. Crazy! I would never buy it. The formula is ok, nothing more, nothing less. Two coats in the pictures, and Seche vite. Mauve is best described as a mix between purple, gray and browm. I like it, although it´s a bit too "nice". Sorry about lousy pics... but it was such a strange light outside when I took the pictures.

3/5








2 kommentarer:

  1. Ganska fin färg får jag nog säga. Jag gillade verkligen penslen på dom här L'Oreal lacken.

    Fast jag håller med dig om att det är i dyraste laget. Å andra sidan betalar man glatt 49:- för Depends Hololack som är samma storlek.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jamen det är ju HOLO - en heeeelt annan sak, höhö ;-)

      Radera

Jag blir jätteglad för kommentarer, och för enkelhetens skull så svarar jag på eventuella frågor här, där du ställt den! :-) Ha det gott!

I love comments, and If you have a question, I´ll answer it here. Have a great day!