tisdag 19 juni 2012

Snog + I lily love you = ♥

Oavsett hur mycket jag gillar ett lack så tröttnar jag efter en dag eller två. Sen pimpar jag det eller byter helt, beroende på hur mycket tid jag har... Ibland tar jag mig liksom friheten att göra nåt så exotiskt som att träffa en kompis över ett glas vin, tex fina Frida !
OPI´s I lily love fick agera uppiffningslack åt Snog. En rosa gellybas full med glitterflakes och glitterkorn i olika former, färger och storlekar.  Ett lite crazy glitterlack, som knappast kan klassas som klassiskt snyggt, men ändå lite roligt. (Dessutom sticker det ut lite glitterflakes härochvar. Jag bjuder det det ;-)

Betyg 3/5

No matter how much I like a polish I get bored after a day or two. Then I either pimp it or change it, depending on the time I have. 
OPI´s I lily love you on top of Snog was a match made in heaven. A pink gelly base full of glitter flaes in different colors and sizes. A crazy polish, maybe not classy but kind of fun.


3/5















2 kommentarer:

  1. Fint! Jag har också den tapeten (i hallen). Älskar den^^

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! ....och jag har den i delar av köket!

      Radera

Jag blir jätteglad för kommentarer, och för enkelhetens skull så svarar jag på eventuella frågor här, där du ställt den! :-) Ha det gott!

I love comments, and If you have a question, I´ll answer it here. Have a great day!