fredag 29 juni 2012

Holofredag! Color Club - Wild at heart ♥



Så var det holofredag igen! Tiden rusar! Ännu är det några veckor kvar innan semestern. Massor på jobbet, och jag tänkte att jag innan semestern skulle hinna bunkra upp med några blogginlägg att ta till när utomhusaktiviteter lockar med än nagellack. Jag vet, tanken är helt absurd, men jag räknar ändå med det oväntade, och det kan ju faktiskt hända den bästa. 
Denna holofredagen bjuder iaf på ett mörkt lila hololack från Color Club. Wild at heart är inte överdrivet holografiskt, men ändå ett av de absolut snyggaste jag har. Jag har ju inte samma passion för holos som tex Cactus eller Sminkan&Emma, men visst tycker jag att det är snyggt. WaH täckte nästan helt med ett lager, men jag la på ett till för att få det perfekt. Tänk om Depends holos höll samma täckningsgrad!

Betyg 4/5

Holofriday, once again! Time flies! I still have to work a couple of weeks before vacation. I have a lot at work, but I thought I would try and find the time to write a few blogposts to use, when outdoor activities are more tempting than nail polish and manicures. I know, it´s an absurd idea, but who knows?
The formula is perfect, 2 coats, but one was almost enough as well...

4/5

















7 kommentarer:

  1. Det här är ett av de finare holosarna jag har också. Sånt djup i färgen.

    SvaraRadera
  2. Efter en snabb titt på din blogg har jag redan sett flera lack jag har/har haft. Kul med någon som har lite lacksmak som jag. ^^
    Det här lacket hade jag, men bestämde mig för att det var aningen för mörkt för min smak. Sådana småsaker kan få lacken att försvinna från min samling, eftersom jag har lite panik över att jag har så många lack och det är så onödigt egentligen.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hihi, jag är en fjant som ser lacken som mina bebisar, och även såna jag inte är så förtjust i har jag svårt för att göra mig av med ;-)

      Radera
  3. Riktigt snyggt lack! Gillar verkligen regnbågarna

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, jag gillar det skarpt, lite mer bett i detta än i pasteller...

      Radera
  4. Åååh, det här bara måste jag köpa :D Gillar det röda över det blå :D

    SvaraRadera

Jag blir jätteglad för kommentarer, och för enkelhetens skull så svarar jag på eventuella frågor här, där du ställt den! :-) Ha det gott!

I love comments, and If you have a question, I´ll answer it here. Have a great day!