söndag 24 juni 2012

H&M-shopping och lite Åhléns!


Åhléns har precis som alla andra rea. MNY är ju inte dyra i vanliga fall, men när de kostar 15:-/st - ja, då köper man. De har ju inga roliga namn som OPI tex, men här är 446 och 447. 

Åhléns has a big sale. MNY is not expensive and on sale, they are practically free. 15 SEK a piece. No interesting names lika OPI, here I show you 446 and 447.


På H&M köpte jag denna duopack för 29:- Zoo (glitter) och City (korallrosa). Kanske kanske att glittret är lite holografiskt...

At H&M I bought this duo (29SEK). Zoo (glitter) and City (coral pink). Maybe the glitter is a bit holographic?



Tre snygga lack med lite Chanelkomplex vad gäller förpackningen, men färgerna ser riktigt bra ut i flaskan, och jag är sugen på att testa dem allihop.

Three nice polishes with some Chanel complex when it comes to the bottle, but the colors looks pretty nice, and I can´t wait to try them!







Nu har jag läst så jäkla mycket om Nailfood att jag var tvungen att köpa det. 

I´ve been reading so much about Nail food that I finally had to buy it!



Den stora frågan är: VARFÖR har H&M 100 olika utseende på sina lack? Jag hatar det.

The big question is: WHY does H&M have 100 different looks on their polish bottles? I just hate it!



4 kommentarer:

  1. Är det det lila Chanel-komplex-lacket du har på dig på bilderna? Ser himla snyggt ut, och det gröna också!!

    Undrar när jag ska hinna ta mig ut och titta på nån rea... Imorgon kanske?? :-P

    bringoutthecolors.blogspot.se

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nix, det är Depends hololack, Plum!

      Radera
    2. SYnd, jag som dissar dom lite grann! ;-)

      Radera
  2. Jag avskyr också att de har så många olika typer av flaskor!

    SvaraRadera

Jag blir jätteglad för kommentarer, och för enkelhetens skull så svarar jag på eventuella frågor här, där du ställt den! :-) Ha det gott!

I love comments, and If you have a question, I´ll answer it here. Have a great day!