lördag 23 juni 2012

LA Girl Crowd surfing med sällskap

 LA Girl Rockstar "Crowd surfing" är en ljus nästan klar bas med en massa hologlitterflake som går åt orange. Det ser inte så spännande ut, men det är faktiskt riktigt snyggt i rätt sällskap. På egen hand är det för mesigt, för min smak. Här en gammal trotjänare. Viva la diva nr 112. Ett härligt knallgrönt lack med lite shimmer i. Det kanske inte blir så mycket snyggare med Crowd surfing, men jag var ju tvungen att testa det på nåt! Inte en manikyr som hamnar i historieböckerna, men fin ändå.

Betyg: 3,5/5

LA Girl Rockstar "Crowd suring" is a bright, almost clear, base with a lot of holo glitterflakes that shimmer in orange. It doesn´t look that exciting, but with the right company it actually looks really good. here, I´m using it with Viva la diva 112. A bright green shimmering polish. 

3,5 / 5
















2 kommentarer:

  1. Snyggt!
    Jag gillar grönt ;)
    mavalas green electric idag.....

    SvaraRadera
    Svar
    1. Snygg! (jag fick googla ;-) Tyvärr tycker jag Mavalas lack är riktigt dåliga... Om de inte förbättrat sig på senare år?

      Radera

Jag blir jätteglad för kommentarer, och för enkelhetens skull så svarar jag på eventuella frågor här, där du ställt den! :-) Ha det gott!

I love comments, and If you have a question, I´ll answer it here. Have a great day!