tisdag 5 juni 2012

IsaDora - Hot Coral (men den är orange!)


Hot Coral, men jag tycker att den är orange. Jag vet inte varför jag köpte den egentligen, för jag har andra orange lack som är bättre. Det är en helt vanligt orange, och det finns inte så mycket att säga om det. "Vanligt snygg" som min sambo skulle säga, haha...
Formulan är bra, och täcker på 2 lager. Men som sagt, det finns bättre orange...

Betyg: 3/5

Hot Coral, but I think it´s orange. I don´t know why I bought it, since I have a lot of other oranges that are so much more intense. Like my soon to be husband would say "Ordinary nice". It´s a nice formula, and two coats is enough. But like I said: there are better oranges out there...

3/5








1 kommentar:

Jag blir jätteglad för kommentarer, och för enkelhetens skull så svarar jag på eventuella frågor här, där du ställt den! :-) Ha det gott!

I love comments, and If you have a question, I´ll answer it here. Have a great day!