måndag 4 juni 2012

OPI - Number One Nemesis


Först ut att testas av Spiderman-lacken fick bli Number One Nemesis. Ett varmgrått lack med glass flecks i tja... guldgrönt. Ett svårt lack att definiera, det ser mycket gråare ut i flaskan än på nageln, och det är guldigare än bilderna. Ett klassiskt snyggt lack, att känna sig dressad i! 3 lager har jag på bilderna, men lite vnl blev det ändå, men det stör inte.

Betyg: 4/5

The first one to be worn from the Spiderman collection, is The number one nemesis. A warm grayish polish with glass flecks, that I want to belive is gold/greenish. A color very hard to define. It looks more gray in the bottle, then on the nail. And it´s warmer/more goldish IRL. A classy polish, to feel dressed up in. 3 coats in the pictures, but still som vnl, but it doesn´t bother me.

4/5







3 kommentarer:

  1. Dina bilder fick mig att bli lite sugen på det här, vilket jag inte varit förrut. Ser riktigt fint ut.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det tar sig efter ett tag! jag var inte så sugen, men väl på naglarna blev det riktigt snyggt.

      Radera
  2. Älskar den här typen av lack, blandning mellan guld och grått/silver.

    SvaraRadera

Jag blir jätteglad för kommentarer, och för enkelhetens skull så svarar jag på eventuella frågor här, där du ställt den! :-) Ha det gott!

I love comments, and If you have a question, I´ll answer it here. Have a great day!