lördag 23 juni 2012

Crowd sufing skaffar andra bekanta...(now we´re talking)

Skam den som ger sig. Innan jag tog bort hela den gröna manikyren så testade jag Crowd surfing på nudefärgat lack (ELF Nude) och på svart (China glaze Liquid leather) Och nu jäklar händer det grejer. Lacket gör sig absolut bäst med en svart bas, riktigt riktigt snyggt! Hur det ser ut på Nude-lacket kan ni ju ignorera....

På Nude: 1/5
På Svart: 5/5

Before i removed it all, I wanted to try Crowd surfing on different bases. The nude color is called just that: Nude from ELF, and the black one is called Liquid leather from China Glaze (just loooove the name). The polish looks really really good on the black base, but please forget how it looks on the nude base....

With nude base: 1/5
With black base. 5/5












5 kommentarer:

  1. Totally agree! Hoppas du haft en bra midsommar. Tycker förresten att det var fint på nudelacket också, diskret med snyggt! :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Japp, så bra att jag är rätt trött idag ;-) Jag är ju inte så mycket för nude-lack, alls. Vare sig med eller utan glitter... men jag jobbar på det, för är snyggt på andra, men inte på mig...

      Radera
    2. Okej, det förklarar saken lite! Jag älskar nudelack :)

      Radera
  2. Oj, det var en oväntad bästa matchning, med svart lack! Men det blev ju onekligen mest spännande så.

    SvaraRadera
    Svar
    1. haha, ja - ibland är det svårt att veta vad man ska ta på sig för underkläder ;-)

      Radera

Jag blir jätteglad för kommentarer, och för enkelhetens skull så svarar jag på eventuella frågor här, där du ställt den! :-) Ha det gott!

I love comments, and If you have a question, I´ll answer it here. Have a great day!