fredag 15 juni 2012

Nytt från Gina Tricot: Have a bite!


Jag vet inte om färgen är ny, eller det bara är att den varit slut när jag kollat. Kan lätt konstatera att om man vill köpa GinaTricot-lack i Göteborg, så är det GinaTricot-butiken på Frölunda Torg (aka Frötorget som söta Anna kallar det, men hon bor i ju Stockholm, där har de inte såna finesser som Frölunda Torg, haha).

Have a bite är ett härligt ljusgrönt lack, inte alldeles långt från äppelgrönt. Härlig färg, bra formula och täckte fint med 2 lager. Jag är faktiskt grymt impad av Ginas lack, av dem jag testat hittills. Vem hade trott att de skulle vara så bra, och 3 för 99:- är ju nästan gratis!

Betyg: 4/5

I don´t know if it´s a new color, or if it´s been out of stock when I have been looking for polishes at Gina Tricot. If you are about to by Gina polishes in Gothenburg, Frölunda Torg is the place to go.

Have a bite is a lovely bright green polish, not far away from crispy apple green. Great formula, 2 coates. I´m really impressed by Gina´s polishes! And 3 polishes / 99SEK is really a bargain!

4/5




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag blir jätteglad för kommentarer, och för enkelhetens skull så svarar jag på eventuella frågor här, där du ställt den! :-) Ha det gott!

I love comments, and If you have a question, I´ll answer it here. Have a great day!