fredag 28 december 2012

Julklappar

Jag har gått och dragit på detta inlägg, för jag tänkte jag skulle slå ihop med det med rea-shopping, men nån sån blev det inte. Jag har inte hittat ett enda köpvärt lack på rea - Åhléns, Kicks, H&M, Grand - nada! Nu skiter jag i det, och lägger en fet order på Ilarowe istället. 

Dessa fick jag i julkapp, 2 från hemliga tomtar på Fejan (ok, inte så hemliga längre ;-) och det gula hade dottern omsorgsfullt valt ut.

No discount shopping in IRL stores, this Christmas... I think I will do some online shopping instead! These polishes are Christmas gifts. Secret santas from Facebook and the yellow one is from my daughter. 
        Blue wants to be a millionaire     Sage in the city                     Butler please                      328

2 kommentarer:

  1. Gult är inte riktigt min färg, men de blå ser väldigt fina ut!
    Men det var ju supergulligt av din dotter att välja ut det gula så omsorgsfull!!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Min plan är att ha det över grönt, eller svart. Det är ganska transparant med flakes i. Typ....

      Radera

Jag blir jätteglad för kommentarer, och för enkelhetens skull så svarar jag på eventuella frågor här, där du ställt den! :-) Ha det gott!

I love comments, and If you have a question, I´ll answer it here. Have a great day!