torsdag 13 december 2012

Shopping!

Lunchade med kär vän på stan igår, och passade på att fynda lite. Lite H&Mlack samt Essies Leading lady på Åhléns. "VA!? Har hon blivit galen, köpa Essie i Sverige??" tänker ni.. Nåja, Åhléns sålde Essie för 99:- och sen hade jag en 50:-check så det blev 49:- då kändes det ok. Den käcka tjejen i kassan sa "åh, då blir det ju ett jättebra pris för dig, så bra blir det ju aldrig annars". Jag kunde inte hålla mig, utan sa "jo, på nätet är det så bra priser varje dag, faktiskt". Då gav hon mig onda ögat, men tja... det finns mycket man kan demonstrera mot, krig och svält och annat elände. SAMT svenska lackpriser. Faktiskt.

Jag köpte även Lady Gagas parfym i en julbox med 20% rabatt. Det blev väldigt billigt! Den luktar lite lakrits tycker jag. Inte den godaste jag har, men jag gillar den. Det är inte flaskan som är svart, utan parfymen. Man blir lyckligvis inte svart på huden dock, det hade ju inte varit så tjusigt.

New polishes, again. Some from H&M and Essie Leading lady. I don´t normally buy Essie in Sweden but with som discount I only paid 49 SEK.  I also bought Lady Gagas new perfume. I like it! Black fluid, and it smells a bit like liqorice.







6 kommentarer:

  1. Åh spännande saker. Länge sen jag var på HM/stan, men har HM börjat med vita lack nu? :O
    Känner att det är dax att handla julklappar (ursäkt till stan) och då lär det bli lite julklappar till mig själv också ;)

    SvaraRadera
  2. Haahaha härligt du sa till hon i kassan :)
    Tjusiga lack, ska bli kul och se sen!
    /Rebecka

    SvaraRadera
  3. Snövitslacken vill jag å ha! Undrar om HM har dem här...måste kolla upp det. Ser jättefina ut :).

    SvaraRadera
  4. Fina lack! Har själv det silverglittriga, de sålde samma lack förra året fast i annan flaska.. Perfekt till nyår! :)

    SvaraRadera
  5. Jag la också vantarna på det vita Snövitlacket från H&M för någon vecka sedan, nu ångrar jag att jag inte köpte det silverglittriga också! Ska bli roligt att se om du tycker det är värt att köpa :)
    Bra svar till hon i kassan förresten! Det var inte mer än rätt.

    SvaraRadera
  6. Den där Essien spinkade jag på, ev ett jul-lack för mig. :-)

    SvaraRadera

Jag blir jätteglad för kommentarer, och för enkelhetens skull så svarar jag på eventuella frågor här, där du ställt den! :-) Ha det gott!

I love comments, and If you have a question, I´ll answer it here. Have a great day!