torsdag 27 december 2012

Models Own - Golden green

Golden Green från Beetle juice-kollektionen kom 2011, men jag bytte det till mig tidigare i år. Det har blivit stående för jag har inte varit supersugen, jag är ju inte så mycket för guldaktiga lack. Detta är iofs ganska grönt också, men inget som får mitt hjärta att hoppa till... Olivgrönt med duokroma skiftningar i guld är inte min kopp te, även om övriga världen älskade detta lack. Formulan är det inga konstigheter med. Tre lager och sen Seche vite på det...

Betyg: 3/5

Olive green and gold in a duochrome combo. Not my cup of tea, even if the rest of the world loves it ;-) Three layers and then some Seche vite.

Rating: 3/5








           Sover gott:
            Men hallå? JAG SOV! Vad gööör du?

6 kommentarer:

  1. Westisar är såååååå gölliga! Finare än lacket faktiskt. Mina svärföräldrar har haft westie, saknar dem.

    SvaraRadera
  2. Måste nog säga att det finns finare lack i den här nyansen.

    SvaraRadera
  3. Det här var nog faktiskt det jag tyckte minst om av alla Beetlejuice-lacken. Inte dåligt, men ingen höjdare heller.

    SvaraRadera
  4. Jag tycker det är ett snyggt lack men man ju så övermätt på grön/guld duokromer nu.

    SvaraRadera
  5. Vilka fina bilder du har fått på det!!
    Blir lite sugen att testa mitt ex nu...
    Det har bara legat på vänt i min Helmer i ca ett år... ;)

    SvaraRadera
  6. Fint lack, men inte så hjärtat klappar av förtjusning så pass. Fina bilden på vovven dock! :D

    SvaraRadera

Jag blir jätteglad för kommentarer, och för enkelhetens skull så svarar jag på eventuella frågor här, där du ställt den! :-) Ha det gott!

I love comments, and If you have a question, I´ll answer it here. Have a great day!