söndag 13 maj 2012

Ännu en blå goding... -Papagayo blue!

Som ni vet så löpte jag amok på H&M och shoppade upp mig på en hel hög med IsaDora-lack. Som ni också vet, så har jag en förkärlek för blåa lack, så här kommer Papagayo blue. Den drar dock mer åt lila i verkligheten, nåt kameran vägrar återge, oavsett ljus/blixt/whatever... Så lägg till typ 10% lila inuti era huvuden, så är ni ganska nära hur den ser ut på riktigt.

Tjejen i kassan överföll mig när jag skulle betala. Hon hög tag i min hand, och ropade på sin kollega - KOLLA på hennes naglar! De är ju helt fantastiska!! KOLLA!! Vaaaad är det för nagellack (Eh, Claudia neongrönt, för 8:- i Ullared ;-) Själv hade hon långa byggda klor med fade-at glitter i tipparna. So not me. Och inte så much her heller tydligen, för hon tyckte mina var mycket snyggare. Det är i ett sånt läge man önskar att man hade visitkort att sticka fram och med ett leende säga "titta gärna in på min blogg"... Kanske dags att skaffa det, säger den självcentrerade typen vid tangentbordet....








1 lager IsaDora second nail, 2 lager lack, 1 lager Seche vite

3 kommentarer:

  1. Läckert. Var på HM och höll i ett gäng lack men tänkte; "Behöver jag verkligen dessa?", så jag la tillbaka lacken. Detta däremot kan jag lätt tänka mig. Kanske får bli blåa naglar idag. :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. ...och ändå är det extremt mycket snyggare i verkligheten. Jag fattar inte varför kameran vägrar återge exakt blålila ton, det är liksom ingen konstig färg eller holo på nåt vis...

      När jag var på Centralen igår och lämnade av en kompis så var där rea i en liten sminkaffär. IsaDora-lack från way back, typ... Jag stod också och höll i en hög. Insåg sen att nej, jag vill ju inte ens ha dem, även om de är billiga ;-) Ett klart framsteg! ;-)

      Radera
    2. Nu snackar vi snygga naglar!!
      Blått lack får väl införskaffas och målas en ledig dag från jobbet.....när naglarna växt ut lite mer oxå ;)

      Radera

Jag blir jätteglad för kommentarer, och för enkelhetens skull så svarar jag på eventuella frågor här, där du ställt den! :-) Ha det gott!

I love comments, and If you have a question, I´ll answer it here. Have a great day!