söndag 20 maj 2012

Orly Lunar Eclipse - hatkärlek.

Egentligen älskar jag detta lack, när det är i flaskan. På nageln tycker jag om det, och efter en halvdag är jag irriterad på det. Oavsett hur jag målar, så blir det Tipwear efter några timmar. Visserligen sitter jag och skriver på dator på jobbet, men eftersom de flesta andra lack tål det i iaf några dagar, så håller detta ett par timmar. Lacket i flaskan skiftar i lila och blått utan att man behöver vifta alltför mycket på det.

Har man det på naglarna, så får man hålla på som värsta dirigenten för att se skiftningarna, och det kan ju inte vara riktigt meningen. Beter man sig på normalt sätt, så ser de mest blå ut, och väldigt glittrigt, men knappast lila i nån större omfattning. Jag har 4 lager, och det var ändå inte helt opakt. Det är vad man kallar äkta hatkärlek.

















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag blir jätteglad för kommentarer, och för enkelhetens skull så svarar jag på eventuella frågor här, där du ställt den! :-) Ha det gott!

I love comments, and If you have a question, I´ll answer it here. Have a great day!