onsdag 30 maj 2012

Min nya lackförvaring!

 Ja, bilderna talar sitt tydliga språk. Här är mina nagellack i all sin prakt. Sorterade på märke och färg. Eller ja, det mest OPI och China Glaze som är färgordnade, och IsaDora i viss mån. Jag är mycket nöjd, nu kan jag titta på dem varje dag :-) Min sambo påstår att det ser lite ut som ett altare och att det bara är lite rökelse och offergåvor som saknas. Hrmpf! Men visst...why not! Finns det förresten nån nagellacksgud? Vem då?

Tavellister från IKEA:






Ett dilemma kvarstår!! Jag har en stor inleverans på gång från Cherry Culture. Hm, bäst att svänga förbi IKEA snarast möjligt!

3 kommentarer:

  1. Det var sådär jag vill göra med istället. Jag hade ju bara på färg förut, men jag vill ändra så att det är uppdelat enligt märke och sen färg istället!! :-)

    Stackars alla lack som får stå bakom!!

    SvaraRadera
  2. Jag dreglar lite .... Supersnyggt! Och så många lack ... Ser att du har några MNT-lack (visst heter de så?) ... Vad tycker du om dem? Jag köpte ett och det var helt värdelöst

    SvaraRadera
    Svar
    1. Menar du MNY? de med vit kork - Maybelline NY. Tycker det varierat. Det blå och turkos var helt ok, medan grått, gult och cerise var blaskiga och rinniga.

      Radera

Jag blir jätteglad för kommentarer, och för enkelhetens skull så svarar jag på eventuella frågor här, där du ställt den! :-) Ha det gott!

I love comments, and If you have a question, I´ll answer it here. Have a great day!