lördag 19 maj 2012

Solen lyser med sin frånvaro, jag tar saken i egna händer!

Detta måste vara den kallaste maj på länge. Duggregn och 10 grader när jag skriver detta inlägg. Fy fasen alltså. Men jag piggar upp mig med lite solsken på naglarna iaf... Närmaste bestämt 1 nyans på varje nagel. Ja, det hade varit snyggare om jag kört samma typ av lack på alla fingrarna, men jag äger inte vare sig fem foil, gel, kräm, glitter eller frostlack som är gula... Så det fick bli som det blev, och jag är rätt nöjd ändå. 



"Dagsljus" sk, när det är mörkt hela dagen.


Blixt



                  

            Tummen: OPI "The it-color"     Pekfinger: OPI "Need sunglasses?"  Långfinger: Depend 166
                                 

                                   
                                     
                                  Ringfinger: IsaDora "Bananas"    Lillfinger: China Glaze "Lemon Fizz"
                                                                                   (men det är ju skumbanansfärg!!)

2 kommentarer:

  1. Läckert! Gillar verkligen din kreativitet!
    Och sedan du började blogga har jag helt klart målat naglarna oftare och köpt fler lack. Har kanske 25 st vilket är obscent många för att vara jag ha,ha. Och ingen är lyckligare än Matilda :-)
    KRAM

    SvaraRadera
  2. Det är svårt med gula lack... men depend och CG var ju jättesnygga! Köpte Mavalas gula lack igår, får se om det blir en hiss eller diss :-)

    SvaraRadera

Jag blir jätteglad för kommentarer, och för enkelhetens skull så svarar jag på eventuella frågor här, där du ställt den! :-) Ha det gott!

I love comments, and If you have a question, I´ll answer it here. Have a great day!