tisdag 1 maj 2012

Favorit-blå!

I helgen var jag i min hemstad Malmö, tillsammans med sambo och 2 vänner.
Lyckad helg med besök på restaurang Bastard, Ängavallen, Chokladfabriken och lite annat.

Lacket som gjorde mig sällskap hela helgen var en favorit från OPI DS-serie. Ni vet lacken som kostar 260:- här i Sverige och 8 dollar på nätet. Jag blir så arg så jag vill stå och dela ut flyers på Kicks; Åhléns och Grand... Vad det skulle stå på dem? "Köp inte OPI här - du blir i det närmaste rånad!!"







OPIs DS Magic är en knalligt blått glittrigt lack som i vissa ljus skiftar i lila. Det vill dock inte fångas av kameran, man kan ana det på sista bilden snett ovanför DS... Snyggt är det iaf, ett av mina favoritlack.

2 kommentarer:

  1. Bara halkade in hos dig och jeklarns vilka snygga naglar du har! Själv har jag inte målat dom sen dottern föddes och oops, hon har visst hunnit bli 15 månader ;)
    Ha det gott!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack snälla! :-) Själv har jag nog inte varit utan lack en enda dag sen typ 1983... Jag vägrade förfalla nagelmässigt, barn eller ej ;-) Och nu när dottern lika lacknördig som jag :-D

      Radera

Jag blir jätteglad för kommentarer, och för enkelhetens skull så svarar jag på eventuella frågor här, där du ställt den! :-) Ha det gott!

I love comments, and If you have a question, I´ll answer it here. Have a great day!