lördag 12 maj 2012

Ännu fler presenter!

Den här torsdag, fredag, lördag har vi finbesök från kungliga huvudstaden. Min kära vän Anna med son anlände på torsdagen. Att de hälsar på är bra nog, men när de har med sin presenter är det snäppet bättre. I Stockholm finns American Apparel, och de har även nagellack i sortimentet. Jag har suktat efter deras neonlack ända sen jag såg det gröna hos Nailtastic. Snälla Anna hade köpt allihop utom det gula, och gult är ändå inget som jag är så sugen på. Det gröna var det viktiga, alla de andra en ren bonus. Stackars er alla som inte är kompis henne ;-)
Här kommer bilder på alla snyggingarna... 










Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag blir jätteglad för kommentarer, och för enkelhetens skull så svarar jag på eventuella frågor här, där du ställt den! :-) Ha det gott!

I love comments, and If you have a question, I´ll answer it here. Have a great day!