lördag 19 maj 2012

...också la jag på lite glitter (igen!)

När jag har olika färger på naglarna så vill jag gärna ha nåt som binder ihop det. Denna gång fick det bli Orlys "Shine on crazy diamond", ganska tunt med glitter i lacket, men det är jättefina små regnbågsglitterbitar så det gör inte så mycket. 2 lager har jag här, hade lätt kunnat dra på 2 till...





Japp, jag matchar klocka till lack, när jag kan. Här har jag min supercoola VHTF (för att sno lack-termer) Luminox Navyseals (bara namnet är too die for) med gul urtavla. OPIs "The IT-color" fick jag faktiskt av sambon i present, just för att matcha klockan. Visst är han ett kap? :-)


4 kommentarer:

Jag blir jätteglad för kommentarer, och för enkelhetens skull så svarar jag på eventuella frågor här, där du ställt den! :-) Ha det gott!

I love comments, and If you have a question, I´ll answer it here. Have a great day!