måndag 21 maj 2012

OPI DS Mystery


Egentligen är DS Mystery mer ett höst-och vinterlack, än ett vårlack. Det var dock längesen jag använde det, så jag kände för det, iaf några timmar :-) Lacket tillhör OPIs Designer Series. Ni vet de där lacken som kostar 265:- på Åhléns. Basen är en mörklila blandning av glitter och kräm, jag vet inte riktigt. Lacket är så fullpackat med grönguldiga partiklar att det är svårt att se. Dock så syns partiklarna mer i flaskan än på nageln tyvärr. På dessa bilder har jag 3 lager.

Hur som helst, så är det väldigt classy och snyggt. Jag är dock inte så säker på att jag tycker det hör hemma i DS-serien, de brukar sticka ut betydligt mer.









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag blir jätteglad för kommentarer, och för enkelhetens skull så svarar jag på eventuella frågor här, där du ställt den! :-) Ha det gott!

I love comments, and If you have a question, I´ll answer it here. Have a great day!