onsdag 30 maj 2012

Jag har vunnit TIO nagellack!!

När jag loggade på Fejan igår möttes jag av denna texten på Cosmopolitans FB-sida:

Och så var det dags för den femte och sista vinnaren i manikyrtävlingen! 
Den lyckliga vinnaren av de tio nagellacken från L´Oréal Paris och en helårsprenumeration av Cosmopolitan är...
Linda Wikenhed! 
Grattis!
Med sina coolt smaragdgröna naglar i ett mönster som påminner om vattnet i Söderhavet fick hon oss att ingående inspektera manikyren för att förstå hur hon gått tillväga. Bra jobbat Linda!


Jag tävlade med DENNA 


Så nu har jag lovat att göra en watermarbling varje månad, som matchar Cosmopolitans utseende.


Till juninumrets marbling har jag använt dessa, själva marblingen kommer i ett annat inlägg, alldeles snart!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag blir jätteglad för kommentarer, och för enkelhetens skull så svarar jag på eventuella frågor här, där du ställt den! :-) Ha det gott!

I love comments, and If you have a question, I´ll answer it here. Have a great day!