fredag 11 maj 2012

IsaDora-shopping på H&M


Som ni kanske sett så har ju H&M sålt IsaDora för 39:- st. Såna tilltag gör att jag faktiskt köper nagellack i Sverige, annars sker ju 95% av all min lackshopping på nätet... Tyvärr! Drömmen vore ju att få titta och jämföra irl, och sen shoppa loss 10 OPI-lack bara sådär... Här nedan ser ni mina IsaDora-fynd. De har verkligen fräschat upp sitt sortiment senaste åren. För inte alltför länge sen, hade de bara tantfärger. Dessutom passade jag på att köpa 3 st Second nail, för de går ju åt i ett rasande tempo. Är det nån du är sugen på att se först, förutom Papagayo Blue som jag var tvungen att akuttesta redan idag. Bildbevis kommer inom kort. 










Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag blir jätteglad för kommentarer, och för enkelhetens skull så svarar jag på eventuella frågor här, där du ställt den! :-) Ha det gott!

I love comments, and If you have a question, I´ll answer it here. Have a great day!