söndag 27 maj 2012

Deborah Lippmann, Candy Shop - äntligen!

Jag har suktat efter detta lacket i evigheter. Tyckt att det var lite väl dyrt, men när det inte är så mycket billigare på e-bay heller, så känns det inte lika hemskt att köpa det i Sverige. Så igår slog jag till och köpte det på RagLady. Jag köpte även ett annat, vilken kanske ni kan lista ut ;-)

Ursäkta halvklass kvalitet på bilderna... Men här har jag 3 lager, och 2 lager Seche vite. Basen är en ljusrosa  gel-lack och om jag eventuellt har VNL så syns det inte, för allt glitter. Multifärgat glitter i olika storlekar och former. Min kollega Sandra (som jag brukar lätta mitt nagellackshjärta för) sa "Det är inte konstigt att det heter Candy shop, det ser ju ut som strössel".

Jag älskar det! Det är somrigt och fint. Det är annorlunda och lite crazy men ändå fint på riktigt, och inte galet-fint liksom... Vad tycker ni? Är det snyggt eller ser det ut som ett barnkalas?







5 kommentarer:

  1. Oj, det där tyckte jag inte alls om! :-P Tyckte det såg ut lite som strössel som en unge ätit för mycket av så att det lixom kom upp igen hahaha!! :-D Tur att smaken är som baken annars skulle ju 80% av alla lack aldrig sälja! :-D

    SvaraRadera
  2. Någon bloggare har liknat detta vid enhörningskräks, jag gillar jämförelsen :-D

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha ja det är lite så jag menar. Inbjudande men ändå motbjudande :-P Svårt att sätta ner foten på det.

      Radera
  3. Jomen jag gillart ;) kul lack att bli glad till!!
    Här ska snart lite GeKås lack testas från inköpen igår.....ska bara välja vilket ;)

    SvaraRadera

Jag blir jätteglad för kommentarer, och för enkelhetens skull så svarar jag på eventuella frågor här, där du ställt den! :-) Ha det gott!

I love comments, and If you have a question, I´ll answer it here. Have a great day!