fredag 18 maj 2012

Bara beige....



Alltså, jag vet inte.... OPIs "Bare it in Trafalgar Square"... En beigeaktig färg, men den drar lite åt kaffe med väldigt mycket mjölk. Eller kanske lervälling... Den är varken fin eller ful. Den bara är. Jag vet inte varför jag köpte den, kanske var den på rea på nätet nånstans, eftersom den är rosamarkerad undertill... Hur som helst, tveksamt om jag använder den igen, möjligen som underkläder till nåt effektlack. Vilket det nu skulle kunna vara...




Inte helt perfekt lackat, men jag ursäktar mig med att jag tittade på Masterchef Australia samtidigt.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag blir jätteglad för kommentarer, och för enkelhetens skull så svarar jag på eventuella frågor här, där du ställt den! :-) Ha det gott!

I love comments, and If you have a question, I´ll answer it here. Have a great day!