onsdag 9 maj 2012

Svart & glitter


Egentligen en lackning som passar på en nyårsfest, snarare än en vårdag i maj. Till mitt försvar måste jag säga att jag var tvungen att testa glitterlacket "Confetti" från H&M, och min stackars lackindoktrinerade avkomma fick välja vilket lack jag skulle testa det på, och kanske finns det en liten goth-själ i den lilla 7åriga kroppen, för hon tyckte det var, citat: "åh... så fint, väldigt....svart" vilket ju är en korrekt iakttagelse. Jag har  2 lager glitterlack här, så det är inte direkt tättpackat med glitter. Hade jag testat detta i november hade jag nog gillat det bättre. Dock helt ok... Att glittret sen var ett helvete att få bort är en annan sak. Stämjärn i glitterborttagningsformat efterlyses.


1 lager IsaDora Second nail, 2 lager Claudia och 2 lager glitter, samt 1 lager Seche vite


H&M Confetti och Claudia Just black

2 kommentarer:

  1. Otroligt snygga naglar, skit i att det är maj, svart fungerar alltid :))
    och lacket från hm är slut där jag bor :( suck..

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag ska till HM imorgon och shoppa IsaDora för 39:- st, jag kan köpa ett om de finns kvar, och skicka till dig. En nagelsyster i nöd, får aldrig lämnas ohjälpt. Gammalt djungelordspråk.

      Radera

Jag blir jätteglad för kommentarer, och för enkelhetens skull så svarar jag på eventuella frågor här, där du ställt den! :-) Ha det gott!

I love comments, and If you have a question, I´ll answer it here. Have a great day!