tisdag 22 maj 2012

China Glaze Luxe and Lush - aka ett litet helvete

Ja, jag vet inte vad jag ska säga. I princip klar bas, med en massa glitterflakes i som mest känns som smulad aluminiumfolie. Jag fick jobba rejält med att få flakesen någorlunda jämnt, så ett jättetjockt lager kan man säga. Eller ja, en lång påduttning av flakes på varje nagel, för regelrätt lackning är det inte tal om här.

Jag ska låna ut det till en kollega, som vill glamma till sig i helgen. Stackars Louise, hon som har lösnaglar och allt, hur ska hon få bort glittret... Nåja, jag ska förvarna imorgon. Dessutom så har jag fixat ett USA-billigt China Glaze Fairy dust till henne, but nooo - det är detta helveteslacket hon suktar efter.






2 kommentarer:

Jag blir jätteglad för kommentarer, och för enkelhetens skull så svarar jag på eventuella frågor här, där du ställt den! :-) Ha det gott!

I love comments, and If you have a question, I´ll answer it here. Have a great day!