torsdag 10 maj 2012

Shoppingtips inför helgen!

Achtung! Achtung! H&M säljer IsaDora-nagellack för 39:- as we speak (or as I write, om vi ska vara petiga).



Wonder Nail    Wonder Nail

Om jag bara köpte dessa? Nej, naturligtvis inte. Detta är bara en liten sneak peak. Resten av fynden kommer i ett annat inlägg, fattas bara annat.

Skynda fynda, jag har ingen aning om hur länge erbjudandet gäller. Och nej, H&M har inte sponsrat mig med ett enda litet sketet nagellack alls, för att jag ska upplysa er om detta *hinthint*

5 kommentarer:

  1. Undrar om jag saknar nån väldigt viktig färg.... :-P

    SvaraRadera
    Svar
    1. Du får ta dig till närmaste HM och kolla :-)

      Radera
    2. Ja jag hittade direkt 3 färger på hemsidan som är extremt viktiga att ha! ;-) Hur kan man missa såna underbara färger som Bird of paradise, Power pink och Surfers Paradise??? Bara namnet gör det ju värt att köpa!!!

      Radera
  2. Jag upptäckte detta med men köpte inget senast. Tror jag ångrar mig och drar till HM på lunchen för nagellacksshopping. Wiiii. :D

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, det är ju nästan halva priset! Skynda fynda! ;-)

      Radera

Jag blir jätteglad för kommentarer, och för enkelhetens skull så svarar jag på eventuella frågor här, där du ställt den! :-) Ha det gott!

I love comments, and If you have a question, I´ll answer it here. Have a great day!