fredag 11 maj 2012

Tråk-orange goes glitter flaky!


Jag har lite delade känslor inför orange lack. Jag tycker det är skitsnyggt, men jag har inga orange kläder eftersom jag lätt ser lätt grisrosa ut i fejan då. Ibland bär jag ändå, och missmatchar till det jag har på mig. Jag köpte H&Ms Chica Boom Boom häromveckan. Den såg nästan lite neon-aktig ut i flaskan men på nageln blev den bara vanligt orange, åt det mes-orangea hållet... Jag hade mes-varianten en dag..... Sen ...




1 lager IsaDora Second nail, 2 lager lack, 1 lager Seche vite

Torra händer? Jag? Nänä :-D

..så stod jag inte ut längre, utan piffade upp det med Nubars "Nubar 2010". Ett supersnyggt lack med glitterflakes. Jag älskar det! Glittret skiftar mellan rött, rosa, grönt, gult och silver beroende på ljuset. Oerhört svårt att fånga med kameran, men här kommer några försök att återge det. Så himla snyggt!! Det piffar upp vilket lack som helst...








6 kommentarer:

  1. So my colour!! Har ofta orange eller korallröda naglar. Nu har jag flera redan men ska lägga Chica boom boom på minnet :-).

    Själv kör jag lite trist rouge noir eftersom det är grått ute och det passar till lördagens outfit.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Dessutom är ju H&Ms lack riktigt bra! :-)

      Radera
  2. Oj, vilken snygg och eldig kombo! :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nubars flake-lack är såå snyggt. SallyHansen hade ett liknade som hade utgått (fanns typ ½ flaska på Ebay för 20 dollar...), så jag blev überlycklig när jag hittade detta :-)

      Radera
  3. Testade IsaDoras 739 Surfers Paradise (Blå) med Nubar 2010 idag - najs kombo enligt mig. Kanske inte din stil - men min! :-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag gillar blått, jag gillar 2010. Why not? :-)

      Radera

Jag blir jätteglad för kommentarer, och för enkelhetens skull så svarar jag på eventuella frågor här, där du ställt den! :-) Ha det gott!

I love comments, and If you have a question, I´ll answer it here. Have a great day!