fredag 12 oktober 2012

American Apparel - Violet Panache

Synd på så rara ärtor. Färgen och finishen är fantastisk. Men det är så skirt så skirt att efter 4 lager tröttnade jag, för då var det så tjockt att det aldrig torkade... Svårtfotat i vanlig ordning, när det kommer till lila lack. Färgen är nånstans mittemellan de övre och undre fotona. Typ. Jag ska prova det en annan dag, när jag orkar vänta lääänge mellan varje lager. Så idag betygsätter jag bara färgen!

Betyg: 4/5


The color and finish is fantastic, the formula/drying time - NOT so much! But it is so sheer that after four layers I got fed up, because it was so thick that it never dried ... Difficult color to catch on photo as usual, when it comes to purple lacquer. The color is somewhere in between the upper and lower photos. Sort of. I'll try it another day, when I have time to wait a long tume between each layer. So today I rate just the color!

Rating: 4/5





Ett lager!






8 kommentarer:

  1. Synd att det var så skirt, du får testa ovanpå svart. Kan nog bli riktigt snyggt!

    SvaraRadera
  2. Väldigt fint! Synd att det inte funkade

    SvaraRadera
  3. Galet skirt, men kanske som sminkan säger?

    SvaraRadera
  4. synd att det är så skirt, för det är väldigt vackert.

    SvaraRadera
  5. Verkligen synd på skirheten för färgen ser ju helt fantastisk ut!

    SvaraRadera

Jag blir jätteglad för kommentarer, och för enkelhetens skull så svarar jag på eventuella frågor här, där du ställt den! :-) Ha det gott!

I love comments, and If you have a question, I´ll answer it here. Have a great day!