måndag 15 oktober 2012

Viva la Diva - 36

Varmgrått foillack, inga konstigheter. Det är inte originellt på något vis, men jag gillar nyansen. Formulan är också helt ok, 3 lager gör det opakt. Torktiden kan jag inte säga nåt om, jag slängde på Seche vite och då torkar det ju på sekunden.
Även om färgen är vanlig, så har jag faktiskt ingen dupe, alla andra grå lack jag har är kallare i tonen.

Betyg: 3/5


Warm Grey foil straight up. It is not original in any way, but I like it. The formula is also quite ok, 3 layers makes it opaque. Drying time, I can not say anything about, I used Seche vite. It dries in seconds.
Although the color is common, I have actually no dupe, all other gray polishes I have is colder.

Rating: 3/5










5 kommentarer:

  1. Väldigt snyggt! Dina naglar ser fantastiska ut!

    SvaraRadera
  2. Jag tycker det ser jättefint ut! Gillar att det är varmt snarare än kallt, det gör det definitivt mer unikt.

    SvaraRadera
  3. Snyggt och dina naglar är "to die for"! Förresten, du vann min utlottning när bloggen fyllde 2 år, maila adressen så kmr lite blandade godsaker=) varavacker@hotmail.com

    SvaraRadera
  4. Åh så snyggt, gillar att det verkligen är grått och inte "bara" silver

    SvaraRadera

Jag blir jätteglad för kommentarer, och för enkelhetens skull så svarar jag på eventuella frågor här, där du ställt den! :-) Ha det gott!

I love comments, and If you have a question, I´ll answer it here. Have a great day!